.

hej !!

idag va jag i Täby c med daniela :D jag köpte strumpor, en tröja, ett halsband och hårsnoddar. daniela köpte en väska, 2 linnen och en almenacka :) <33 skulle igentligen köpa klistermärken till min dagbok oxå men jag hittade inga :/ men sen när jag kom hem fick jag några av mamma :D

imorn börjar skolan. eller vi har upprop imorn så egentligen börjar denn på torsdag :)
nästa vecka ska typ alla  seniorer övernatta på barnens ö .. blir lite många men....
hoppas det blir kul iaf..
och på söndag börjar ridningen igen :) undra vad vi får börja göra nu det 6:e året för, ( fast jag har ju redan börjat det 6:e året och snart börjar det 7:e ) hoppas det blir kul fast det brukar det var :3 måste handla nya ridbyxor :O får väl göra det på lördag :D

/skiiiitunge

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0