HEMMA !!

ja som sagt är jag hemma från skolan nu och det är helg :P vi körde brännboll idag, och vår klass kom typ 2:a men jag gjorde ingenting, jag slog aldrig för jag stod typ sist och vi körde på tid så jag han inte fram och när vi var ute så kom aldrig bollen till mej. så nej man kan inte säga att jag  gjorde nåt...
innan lunchen körde vi massa lekar och pratade typ om barnens ö. jag vet inte vem jag vill dela rum med?? får se..
vill åka till täby c imorn för måste köpa nya byxor :D men måste oxå ha nya ridbyxor :) elr så tar jag det en annan gång och åker till täby imorn. ska höra med mamma <33 ifall nån har lust att hänga på till täby, skriv till mej då :) och på söndag ska jag rida :D<3333 hoppas kilroy har blivit bra då :)
lägger in en bild på honom :)

               K I L R O Y !

/SKIIIITUNGE



Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0