HÖÖKS !

var på hööks idag :) jag hittade hjälmen och köpte den men ridbyxorna fanns inte :`( så jag köpte ett par andra . skitsvårt att hitta byxor som passade. för dom var typ skitstora vid midjan där så man fick dra upp dom till naveln för att huvud taget kunna sitta i sadeln men då blev dom för korta i benen så inga passade och när  man tog största barnstorlekarna så fick jag inte på mej dom för på benen var dom för tajta så jag kunde inte dra upp dom :( men sen hittade jag ett par någolunda bra men inte jättesnygga kanske men .. dom är typ gråa och svarta och jag tror inte dom passar till mina bruna chaps men skitit, hjälmen var bra iaf :D ska testa det imorn när jag ska rida :) <33 fanns ingen bild på byxorna men ni får klara er ;)

puss
/skiiiitunge

Tidigare kommentarer:
Postat av: mimi

SVAR: det är meningen haha ;) <33

2010-08-21 @ 16:46:03
URL: http://qucumber.blogg.se/
Postat av: katta

vad är meningen ??

2010-08-21 @ 19:58:12
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0