hosjö, skåne, mimi

hej!!

nu har jag kommit hem från Hosjö och Skåne :D<3
skiitkul. kommer typ inte ihåg vad jag gjorde i hosjö?? men kul var det iaf :D

sen i skåne så gjorde vi massa saker så jag kommer bara ihåg nåra :D
vi var i Danmark, Köpenhamn, det var väl kul :)
Hanna och Skilla (lillasystrarna) ville se sommarlovsmorgon live så vi gjorde det. Amy diamond var där så dom ville ha autograf av henne och pragrammledaren Xp och det var en skiiitsnygg kille som jobbade där <333
jag ville hellre ha autograf av honom, nej jág skoja men ha en bild elr nr elr nått??<3 :D

just nu är jag med mimmi och vi hade typ likadana tröjor på oss fast vi inte visste det. och jag var lite seg och märkte inte det -.-

puss
/skiiiitunge

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0