2010!

Ska lägga in bilder från år 2010 :) Typ sammanfattning :

Hösten (oktober) bilder med Felicia och Hanna <3

Skåne med pappa, Augusti.
Jag har ridit Hallona mycket, min nya favorit av dom jag kan rida :)
Jag har flummat mycket i stallet med mina kompisar Ida och Emilia :D
Barnens ö (September?)
Jag och Bamse, Hosjö (Juli?) Innan Anjas dop.
Baståsen på ridläger Juni :D fick underbara vänner <33

Jag fick min bebis ( macbooken ) Augusti.

Turkiet Maj <3

Skolfotot Oktober 2010

På rebeccas fest Februari :)

Jag på Julafton, December ;) ( för er som inte fattat )

R.I.P Hubert :'( Han fick kolik :(

Och så blev jag ju tonåring :P Och jag har varit jättemycket med alla mina underbara kompisar :)  massa roliga och tråkiga saker har hänt men har inte bild på allting. men men, några bilder iaf.
2011, HERE I COME !! <33






Tidigare kommentarer:
Postat av: Emilia <3

Jättefina bilder jag la upp din bild på Hubbe på min blogg hoppas att det inte gör något :) <33

2011-01-01 @ 10:36:09
URL: http://emmiiizz.blogg.se/
Postat av: Sophie

Nåå Hubbe!!! saknar han som FAN ... <33

2011-01-02 @ 16:21:15
URL: http://fluuff.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0