Dag 1 - Presentation om mej själv

Jag heter Katarina och är 13 år. Jag bor i Lindholmen och Kallhäll. Jag älskar katter och hästar. Jag rider och åker slalom :) Jag älskar typ allt, speciellt mitt liv :D Jag har börjat lyssna på musik som jag har hatat förut, nu gör jag nästan jämt det sen jag fick min macbook xD Jag gillar verkligen inte min skola för jag lär mej typ inget, vi tittar bara på film hela tiden :( menmen... pallar inte byta så behöver inte klaga, mitt fel xD Och jag ÄLSKAR julen :D nu längtar jag som in i helvete !! bara 3 dagar kvar :D<33 Det var lite om mej :) puss <3

Tidigare kommentarer:
Postat av: linnea

Kommentera hur du tycker min blogg blev. :)

2010-12-21 @ 21:24:13
URL: http://woeew.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0