Förlåt för dålig uppdatering i helgen...

Bloggade inte i helgen men bloggar nu :) Har skitont i benet för jag ramlade av MonAmi OCH Lara igår ;O inte kul. så nu sitter jag med ett ont ben som svider :/
Idag blev mimmi sur på mej, inte vet jag varför och sen blandade hon in Micke i det hela !? fattar inte :o menmen, jag blir bara rätt besviken på henne när hon gör som hon gjorde idag. tänker inte ta upp det i bloggen för jag vet vilka som läser den... Tyckte det var lågt iaf.
Jag fick pepparkaks-deg idag och när jag kommer hem ska vi baka pepparkakor :) Idag var det Lucia så vi gick luciatåg :) jag var tärna . det var jättekul :) <33
PuSsOcHkRaM

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimiih

mjo, när du inte sa vem du mena tror jag "självklart" att du menar micke, för det är den ända jag sagt att jag hatar senaste veckan. Och jag är bara så jävla trött på att ingen verkar fatta att jag inte gillar honom als!

Och att du tar åt dig när jag säger hora är bara ett missförstånd, för jag menar inte att du säljer sex, jag blev bara sur och sa första bästa. Brukar säga liknande till Corre och är van.

2010-12-13 @ 18:38:45
URL: http://mimsan.webblogg.se/
Postat av: Mimiih

Varför säger Rirri att du blev ledsen för att jag sa hora till dig då?

Och jag gör inte det.

2010-12-14 @ 10:07:46
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0