Tänkte göra en egen lista :)

med det jag ska skriva om varje dag :) ja, ni fattar, som typ alla har på sina bloggar just nu :) fast jag ska göra en egen, blir så tråkigt om alla har samma ;D
Dag 1 - Presentation om mej själv, Katarina Block ;D
Dag 2 - Min familj.
Dag 3 - Mina intressen :)
Dag 4 - Det här fick jag i julklapp.
Dag 5 - Ska skriva om alla mina favorit-djur.
Dag 6 - Vad en riktig vän är.
Dag 7 - Det här hade jag på mej idag.
Dag 8 - Julen...
Dag 9 - Ridningen :D
Dag 10 - Kärlek <3
Dag 11 - Mina drömmar.
Dag 12 - Detta måste jag göra innan jag dör.
Dag 13 - Min släkt.
Dag 14 - Idag....
Dag 15 - Killarna i skolan  ;)
Dag 16 - Mina underbara kompisar <3
Dag 17 - Sommaren 2011 vill jag..
Dag 18 - Favoritmat.
Dag 19 - Min favoritplats.
Dag 20 - Jag saknar....
Det blev bara 20 för kom inte på fler ;D <33

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0