saknar er<3333




HEJ ALLA SÖTISAR!!!!<333

Idag har jag ridit. jag red Dante<33
Det gick bra för han var inte så pigg som förra veckan:) i traven och skritten så var han väldigt lugn men i galoppen så blev han väldigt pigg. Men sen gick det bättre när jag bara galopperade på volten.....

men men...<33
sen så har jag typ inte gjort nånting. nu när det är lov så har jag typ inge o göra för man kan typ inte planera med kompisarna vad man ska göra efter skolan och så är ju typ nästan alla borta och vi är ju borta lite då och då :D men saknar er alla<333 hoppas vi ses snart men ska till hosjö hos mina kusiner på onsdag och kommer hem på söndag och vi drar till pappa på tisdag. men ses sen i skolan på månda om jag inte hinner blogga mer elr nåt :/

puss<33

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0