tisdag 2/2-2010





hej alla kära bloggläsare<33333



idag har jag varit i skolan:) först hade jag EA. jag gjorde ett kapitel om buddha
i so:n det var sådär. jag satt med sandra:)  <333 sen så var det lunch.....
ris med typ nån korvgryta. det var rätt så okej=) efter lunchrasten så hade jag
so. det var inte så kul för vi hade bara föreläsning:( vi hade föreläsning om först
judendom och sen kristendom:) men jag satt och höll på med linneas mobil och
tog bilder och redigerade dom. det var kul:) <333 sen så hade dom elevråd i s3
så jag fick vara nere hos pias klass..... vi skulle läsa men ingen gjorde det alla
bara satt och stirrade :)


hej då<33333

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0