förlåt♥

hej ♥

förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har varit hoss pappa och så:/ jag vett att det är dötrist att bara sitta och läsa bortförklaringar till vrf man inte har bloggat så jag ska inte säga nå mer om det. har lixom läst andras bloggar och så...... men min blogg suger till skillnad från vissa andras bloggar har jag märkt. men jag har ju inte så många besökare och då är det nästan tråkigt att blogga men då blir ju bloggen ointressant och då kommer ju ni få läsare att sluta läsa så jag ska börja blogga mer. jag lovar bara ni fortsätter läsa och kommentera:D

men nu ska jag skriva om nåt roligt som hänt idag:) få se nu , hehe justja när jag och rebecca ägde ut lill-gurra/äckelkillen. det var skitkul. och sen kuddkriget med killarna:D ♥ jaa jag har väldigt roliga dagar i skolan jag:) vad är det för mening att vara hemma framför teven lixom???fett segt:/
men men... vi ses

kram

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0