<3

Du fattar inte hur mycket du betyder för mej... jag älskar stunderna tsm med dej. Vi borde verkligen va oftare för det är sjukt kul alltid ! <3 och du får verkligen inte byta skola nu för jag älskar dej och jag vill inte att det sa skilja oss åt. då kommer vi säkert inte hålla kontakten lika bra känner jag. men jag hoppas om du verkligen vill byta skola att vi ska fortsätta vara med varann och vara lika bra kompisar. jag älskar verkligen dej och vill inte att du ska byta skola men om man verkligen älskar nån, måste man släppa taget och låta den göra det den vill.
Du förändrades jättemycket när vi började 6:an, men det var på ett positivt sätt. men önskar vi kunde bli lika bra vänner som vi var innan <33

Tidigare kommentarer:
Postat av: Rebecca'

älskling, vi ska bli tajta allvarligt, älskar dig as mycket!! och vi ska inte tappa kontakten !! fuck eller!! <3333333333333

2010-11-20 @ 00:14:08
URL: http://sheup.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0