Är med Mimmi :)

Är med Mimmi nu :) <3 och hon är nästan bäst ;) kom på att jag inte hade bloggat på nästan en vecka :O har glömt bort :O (eller okej, det var Mimmi som kom på att jag inte bloggat) men men :) jag är fin idag :) eller inte  *host* eh, har nog blivit lite förkyld :O har du en halstablett  ? nej jag klarar mej :O tror jag ? Vi käkar jordgubbskräm :) det är gott men Mimmi gillar inte med med mjölk i ? men jag gillar inte mjölk heller. fast då menar jag att dricka mjölk :( blää . det är äckligt. har inte druckit mjölk sen jag var 7 tror jag ? :O oj då :) ska snart gå ut och vet inte ? :O hade bara lusi å skriva lite skit :O hoppas ni orkade läsa :O ?
p u s s

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0