Fredag :) (fortfarande) ^^

Har kommit hem från stallet nu. eller va ett tag sen men... det var skitkul. men Hallona var inte speciellt samarbetsvillig :( men det är ju Fredag ;) ^^ haha :P Hon ville inte böja sej och innan jag skulle galoppera så tryckte hon ut innerbogen så hon blev helt böjd ÅT FEL HÅLL !! :O inte kul. men i övrigt var det awsome :) Vi gjorde jockey-läder och stod i så benen värkte. det är seriöst det värsta som finns. vi gjorde det på ridlägret i galopp. det kortaste man kunde få dom skulle man ha men jag fuskade LITE ;) haha, det gjorde nog alla. men vi typ galopperade flera varv med jockey- läder och det var rena vilan att få stå rakt upp när hon skrek : målgång ;) haha ^^
tog många fina bilder från idag men dom går inte att ladda upp :( vill så gärna göra det.. tog en jättefin bild på Kilroy och Oscar :) <33 men som sagt går det inte att ladda upp. Emilia och Ida kan säkert ladda upp sina bilder :) skulle igentligen ladda upp dom på facebook men det går ju inte. eller kanske går sen med lite teknisk hjälp ;) så bilder kanske kommer senare.
Men som sagt, hade en awsome dag som måste göras om !! :) fett kul det var !! och på Söndag ska jag rida Hallona igen :) hoppning <3 hoppas det vi hoppar högre än förra gången. vi hoppar inte särsilt högt men det är väl för vi tränar svängar och förra gången hoppade vi studs med 3 hinder typ 50 cm. och en grind på nästan 70. men vi brukar ju hoppa högre veckan efter vi hoppat. aja, får se hur det blir. är ändå skitkul å hoppa så :D det var kul när jag fick rida Cavaletti med Kilroy förra året :) fast det kanske berodde på att jag inte ridit han på några månader för han hade varit halt. Jag skulle bli skitglad om jag bara fick skritta med honom nu när jag inte ridit honom på över ett år :'(
ska på middag eller kalas eller vad det är. och träffa släkten. Har några skitroliga sysslingar. William och Theodor. Dom kan få ALLA att skratta ! :) haha, på Felicias konfa-sak så typ bet dom i ljusen och "det börjar på T" haha ingen fattar. men det var kul ^^ dom är typ 6 och 7 :) då har jag inte tråkigt iaf :D haha, vi var i Turkiet med dom och Theodor lekte inte nudda vatten när han badade med sin badring ;) haha, två sköna typer det :P
p u s s

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0