Fyfan vad läskigt ! :S

gud vad läskigt. typ det läskigaste jag har varit med om :O när jag vaknade så hade jag ingen huvudvärk så jag bestämde mej att gå till skolan. men när jag hoppade in i duschen så vart jag helt yr. sen började jag må illa och det kändes som om jag skulle spy när som helst. och samtidigt helt yr och såg ingenting. det var lixom helt suddigt och flammigt och så. jag kände mej jättekonstig och visste lixom inte vart jag var. jag tror att det är så det känns innan man svimmar för jag var jättenära att svimma. så var tvungen att sätta mej ner satt jag inte ramlade. det kändes som om jag ville dö för det var så konstigt. jag fattade typ inget och visste inte vart jag var. men sen kom jag tillbaka till verkligheten när jag satte mej ner och stängde av vattnet och tog det lugnt.
så det blir ingen skola för mej idag :(
men seriöst vad är det som händer med mej. så här har jag aldrig varit och jag vet inte vad det är för sjukdom man har om man blir såhär. ha lixom inte feber eller är förkyld. läskigt
ville så gärna gå till skolan idag men nej :( får vara hemma och ha tråkigt istället :'( hatar å vara själv. men jag har ju min katt.


p u s s

Tidigare kommentarer:
Postat av: Felicia :)

SV: de va nog jag som tog bilden ;)

2010-11-10 @ 09:54:55
URL: http://anistam.blogg.se/
Postat av: Rebecca'

lågtblodtryck så får jag med :)

2010-11-10 @ 22:55:58
URL: http://sheup.blogg.se/
Postat av: Carro

ehhm jag får så ofta och det är bara att du kanske är lite sjuk och kroppen inte hänger med. och så får man så men det är inte farligt

2010-11-17 @ 20:25:56
URL: http://hotc.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0