kärlek till låten

Fått en flaska i huvet,
legat sövd på akuten
varit död i minuten
hela själen var bruten
blivit jagad av snuten
varit vilsen på djupet
jag har famlat i mörker
men i dej såg jag ljuset
och för dej har jag låtsas
och dolt mina tårar
med dej blir jag mindre
som GUBBEN I LÅDAN
jag vägrar att inse
du sviker mej alltid
jag gräver min grav för dej
jag är en soldat för dej
jag tog en kula för dej
och fick en smula tillbaks
för dej ska jag
göra det tusen gånger om
jag har givit dej allt
och jag har ingenting kvar
för dej ska jag
göra det tusen gånger om
tusen gånger om
blivit lämnad i staden
medan du gick och blunda
fick en känga mot magen
tills jag smakade gatan
ändå gick jag tillbaka
och jag måste vart galen
som just blivit bedragen
och som tänkte på lagen
för jag tänkte på jagen
och jag såg alla tecken
men jag ville va bättre
men då blev allting sämre
jag vägrar att inse
du sviker mej alltid
jag gräver min grav för dej
jag är en soldat för dej
jag tog en kula för dej
och fick en smula tillbaks
för dej ska jag
göra det tusen gånger om
jag har givit dej allt
och jag har ingenting kvar
för dej ska jag
göra det tusen gånger om
tusen gånger om
ställ oss båda på en våg
och snart så flyger du bland stjärnor
jag bär tyngden utav rymden
ändå finns du i mitt hjärta
ta mitt skimmer
för jag brinner
du är blott en blek lanterna
jag har gjort det här så länge
jag kan lika väl fortsätta
jag tog en kula för dej
och fick en smula tillbaks
för dej ska jag
göra det tusen gånger om
jag har givit dej allt
och jag har ingenting kvar
för dej ska jag
göra det tusen gånger om
jag tog en kula för dej
och fick en smula tillbaks
för dej ska jag
göra det tusen gånger om
jag har givit dej allt
och jag har ingenting kvar
för dej ska jag
göra det tusen gånger om



kan låten utantill så var tvungen att skriva av mej. hatar det för varje gång jag hör den börjar jag sjunga och det låter inte bra.

p u s s






Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0