Är så jävla glad !!! :D

Jag sa till mamma att jag ville bli medryttare men inte fick och mamma baa: "varför får du inte det?" rätt dum fråga när det är hon som säger att jag inte får. och jag baa: "eh, det är du som har sagt det?" "ja men det kostar ju pengar" "ja? men får jag det?" :D och mamma: "men det går ju ändå inte när du är hos pappa" "och varför inte då ?" "vet inte" "men kan du prata med pappa?" "aa det kan jag"
så glad. även om jag vet att pappa kommer säga nej på grund av "pengar" !! usch, han är ju den som är rikast men istället åker han iväg med Malin hela tiden utan oss -.-' fast vi åker ioförsej på skidsemester varje år och det är inte billigt kan jag säga :O men slalom och ridning är mitt liv lixom :) men det är bra att jag har mamma på min sida iaf (Y) :D bara att hoppas.
hittar jag nåt billigt typ 2 dar i veckan så kanske :D
jag vill ju inte sluta på min ridskola för den är så himla bra !! jag har ALLT där! det är där jag har lärt mej allt. kan aldrig släppa det. kompisar, Kilroy, världens bästa ridlärare, allt underbart !
hoppas, hoppas, hoppas !!
p u s s

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0