Franska !!!

Sitter och har franska nu ! Med Mimmi.
Hade skitkul på lunchen. Först åt vi i matsalen och jag och Mimmi tappade en tallrik tillsammans. sen gick vi till ristorante för Rebecca och Frida var där (: Och Frida skulle äta för hon fick inte äta i skolan. och så var Elvira där och sen kom Corre och Olle som vi sprang iväg från. Så beställde Rebecca mat för vi har bestämt att hon ska blli tjock. Och hon var hungrig så hon beställde pommes frites. sen kom typ Ante och Susy oxå.
Corre: "Kan vi inte gå förbi ICA ? "
Mimmi: "okej"
Katta: "Vad ska vi gör på ICA?"
Mimmi: "Gå förbi"
Hade lite flum !!! :D på ICA fick jag en munk av Cornelia och massa godis. Men när hon skulle betala och frågade vart kortet va så hade jag det ju inte i BH:n !! nej nej ! har det nu oxå. hon glömde det. Jävligt smart !! hon har ju sån koll på sina grejer. När vi kom tbx till skolan så va vi typ 10 minuter sena och jag hade min munk kvar men vi gick in på lektionen sent med en munk i handen och David märkte inget. Och nu sitter jag och käkar godis och han ser inget ! :D
När vi va på ICA så ställde vi oss i en kamera och typ tittade på oss på TV:n . Snubben som jobbade där baa:
-Allt är roligt här va? ni kan ju ta en stillbild och lägga in på facebook. Som profilbild.
Haha, fan vad bäst vi hade !!
Och på torsdag blire Rimbo marknad med Carro och typ Rebecca och några. kul :D <3
puss

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimiih

Du är fettsöt i flätor Katta :D <3

2010-10-06 @ 08:11:50
URL: http://mimsan.webblogg.se/
Postat av: Katta

Tack, kan ha det snart igen :D <333

2010-10-19 @ 11:08:07
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0