HATAR F*CKING RUBRIK"!!!

usch vad jag hatar att skriva rubrik till ALLA inlägg.....
Har idrott imorn. Först inomhus :) har nya gympa-byxor som ni får se då ^.^
Hade skitkul flummdag med Mooiiii, Oscar och Erik idag :D satt och pratade hela dan för hade inget annat å göra :P ^^ <33
Hade experiment att göra men när dom andra grupperna gjorde så va de la bara sitta och vänta å då kan man ju prata. eller? Daniel kom ner lite ibland oxå :D
En gång när hon kom så smög hon så ingen skulle höra henne och så snubblade hon på Davids sladd såden åkte ut och hon ramlade. Hahhahahahah ^^ smidigt :P jag och hon började asgarva. fyfan vad kul det var. och hon skulle lixom göra satt Marie (lärare) inte skulle märka henne.
Jag skrev innan (eller så kanske det var i andra bloggen) att jag antingen skulle satsa eller skita i det. Och nu har jag bestämt mej att jag inte skiter i det ! alltså satsar. hoppas han fattar att jag gillar han för det gör hela skolan. alla kommer och baa : "du gillar ***** va ?"
jag visste inte att det syntes SÅÅ mycket. Får se vad som händer sen. eller så vet han det redan eftersom alla hans kompisar har listat ut det. ^^
p u s s

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimiih

"Daniel kom ner lite ibland oxå :D"

naw vad cute! ;D<3

2010-10-20 @ 20:18:06
URL: http://mimsan.webblogg.se/
Postat av: katta

vem är Daniel ?? :D <33

2010-10-20 @ 22:10:00

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0