Hemma :)

Är hemma från stallet :) Vi red ute på banan i regnet, fatta att man blev blöt !  och frös. men fick låna ett par extra ridbyxor av Ida och tog några kvarglömda kläder :P Och Kilroy va ju snäll. Han var genomblöt när jag tog in honom och det första han gör när han kommer in är att rulla sej torven. fatta att jag lackade bäver på honom. Han blev en svart häst istället :(
Jag red Hallona :) Vi red dressyr. skulle egentligen vara ett roligt pass men man längtade bara tills det var slut för det var så kallt och blött. nästa vecka är det hoppning och då måste vi rida inne om det är sånt här väder. om det är sol rider jag gärna ute xD
Men ska måla naglarna och fixa för imorn nu :P (eh, det kommer ju gå jättebra hehe ;))
p u s s

Tidigare kommentarer:
Postat av: olivia♥

frågestund i min blogg nu :) <3

2010-10-24 @ 21:28:41
URL: http://oliviassecret.blogg.se/
Postat av: Rebecca'

goood, :D <333

2010-10-24 @ 22:19:31
URL: http://sheup.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0