Matte -.-'

Usch, har matte nu :( gillar INTE matte för alla som tror jag gillar det bara för jag är bra på det !
Innan lunch hade jag estet... det var okej :D brukar vara roligare :P sen var det lunch !! lasange!! hatar skolans lasange ! :O
efter skolan vill jag vara med nån annars måste jag åka hem till mamma men det är ju okej men vill vara med nån. Daniela kanske vill vara kvar i skolan med mejj :D eller så frågar jag typ nån ? ingen vill aldrig. och olle har ingen träning idag men hon är ju upptagen hela tiden så det går ju inte -.-' skit.. men får fråga nån sen :P
AAh, min syrra var taskig mot mej igår. hon skickade ett sms till killen jag gillar som jag inte ville att hon skulle skicka !! aja, får leva med det :P haha, trodde han skulle dissa mej efter det !  men nej ! haha ^^ gillar verkligen han :D <33
Enna är skitsnäll och hon sitter framför mej nu så kan titta på hennes snygga ansikte ! ^^ :D hon har jättecoola örhängen och hennes halsduk är oxå jättesnygg. puss på dej Enna !! <333
p u s s

Tidigare kommentarer:
Postat av: ENNA!

hahaha katta! jag vet att jag är snygg+ min tröja!! Den är ny! ;D

2010-10-18 @ 13:30:21
Postat av: Katta

älskar dej ! <333

2010-10-18 @ 13:31:30
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/
Postat av: Mimiih

Sista meningarna wtf? Bloggraped? (: <3

2010-10-18 @ 19:51:27
URL: http://mimsan.webblogg.se/
Postat av: eNNA!

2010-10-18 @ 20:46:55
Postat av: ENNA!

vaaa????

jag sa bara till katta att hon skulle skriva snällt om mig :D

...och hon gjorde det!

2010-10-18 @ 20:48:14
Postat av: Katta

haha, sötnosar :D <333

2010-10-19 @ 11:06:08
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0