Ny header och bakgrund igen..

Jag vet ! det laggar så ni kan tyvärr inte se det :( jag blev jättenöjd faktiskt. Ni får skriva till mej om ni skulle se en rosa bakgrund och en typ vit header.
cp att man inte ser. jag kan bara se ibland. va så på min förra bakgrund oxå som ni troligen inte heller ser utan bara helt vitt. -.-
Ska börja vara mer aktiv och blogga mer här på bloggen och läsa och kommentera andras. mest dom som kommenterar min. Typ 4, 5 inlägg om dan :)
Jag kanske ska till stallet på Torsdag. Vill borsta Kilroy om ja får eller titta på Emilia och Idas lektion :)
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mej på maskeradhoppningen i jul .. men inte säkert att det ska va det ens men ändå :P Jag har ju lite längre tid att tänka än förra gången iaf. Har så dålig fantasi... Får se vad det blir till slut.
p u s s

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimiih

Awsome :D

Men en grej, lite mer bilder bara ?:d<3

2010-10-20 @ 16:25:32
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0