2:a! :D

Kom 2:a med Kilroy idag! ♥
Fan vad kul det var! Han var verkligen BÄST! Han bockade inte eller fjantade sej nån gång! han skötte sej jättebra!
Jag tog trav mellan hindrerna för att han inte skulle hitta på nått eller så och galopp mot hindrerna och efter. Han skötte sig jättebra! Är skitnöjd.
Cecilia och Hallona kom etta i våran klass och Emilia med Junior kom trea! Grattis! :D
Sen vet jag inte vilken ordning men alla var iallafall jätteduktiga!
I klassen innan vann Emma U. med Fairline! Grattis :D
Underbar dag har det varit iallafall.
Men det var synd att Lara kastade av tjejen i klassen innan så Ida inte kunde ha henne, (hon får ju "lite" damp ibland :o) Så Ida fick rida Frida istället men det gick oxå bra :)
Här är några bilder från idag:
Sandra & Hallona :D
Älsklingen min! ♥
Finaste!
Ignorera mej tack!
Haha ojj ;o
Prisrosetten :D
Kanske kommer film på mej och Kilroy sen (när jag hoppar)

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0