Dag 26 – Mina rädslor

Jag är faktiskt inte rädd för så mkt. inte för några djur elr så. Men har ändå respekt för djuren. Klart jag skulle bli rädd om jag träffade en björn i skogen men jag vet ju att den inte skulle attackera om inte den blev rädd så om jag inte skrämmer den genom att skrika så..
Och jag är inte rädd för vargar ! Jag älskar verkligen vargar. Dom kan jag inte bli rädd för.
Men jag kan bli rädd när jag rider ibland oxå. om hästen håller på för mkt. Men så länge jag inte visra att jag r rädd för hästen går det bra. Visar jag det flyger jag ju av. Då fattar hästen hur stark den är.
Men jag är höjdrädd... haha rätt jobbigt. och så kan jag bli mörkrädd ibland ;)
hahahah

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0