JÄVLA HÄST!!!

Idag va jag i stallet. Jag hyrde Lara o Emmi hyrde Junior. Vi började med att rida ett varv runt travbanan, det va as skönt. Lara va rätt pigg men det kändes okeii. Då red vi bara i skritt o trav. När vi kom tbx så galopperade vi lite på banan. Det gick skit dåligt. Först så va Lara knäpp o galopperade över ridbanan med lite damp ryck, sen så blev det så typ andra galoppen oxå. Tredje galoppen hoppade hon över en bomm som låg på marken, o så sparkade hon typ bakut över bommen =O Jag kom lite ur balans men rammlade inte av. Vi galopperade lite i båda varven. Näst sista galoppen blev helt okeii, men dum som jag va så skulle jag fatta en ny galopp innan vi skulle skritta av dom. Då får hon nå tt jävla damp ryck o ruschar o sparkar bakut på nått skit konstigt sätt, så jag flög av =(
Det gjorde ont i rumpan, jag va lite yr, mådde lite illa o va stel i ryggen. Men det konstiga va att jag flög av på vänster sida men landade på höger =O
Aja jag satte mig ner i alla fall ett tag o då kändes det bättre. Det va bara att hoppa upp igen sen o skritta o trava lite, galopperade inte igen idag. Kommer alltid att älska henne i alla fall. Hon brukar ju busa i galoppen, men hon e ändå sååå söt <33
Kommer att va skit stel imorrn
Har precis duschat, bloggar kanske ikväll eller imorrn. Får väl se när Katta kommer tbx bara
See ya <33


Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0