29

Idag så vaknade jag tidigt så jag drog till stallet vid elva. Men då var inte Tilda vaken typ :p
så jag red uut med Annelie istället :)
Vi skrittade genom skogen till sjön, sen gick vi lite i vattnet med hästarna och sen så skrittade vi vidare.
Sen på fältet vid stallet så skulle vi trava. Så jag börjar trava och Zune är så himla het så han springer på riktigt fort. Och det roligaste av allt är att Annelie galopperar bakom mej med Klutten som är mycket högre och dessutom yngre.
Och ändå så drar Zune iväg en bra bit. Jag travar med en liten 29årig c-ponny och drar iväg från en galopperande d-ponny! (eller stor häst?)
haha, det märks inte att han är så gammal, helt sjukt!
Aja, det är kul :D
Och så en massa annat skoj som kommer hända i vinter som jag inte kan ta upp i bloggen än!
Och på måndag kommer Moa hem och då ska vi rida en skrittur tsm! :D
Sen får jag väl se när jag rider mer, kanske på onsdan innan skolan? ah, får se, nu i veckan ska jag rida mer med Tilda iallafall, det kommer bli najs, puss på er!

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0