Dagen då

Imorse vaknade jag och Mimmi 11 så då gick vi upp och käkade frukost :)
Sen var vi så trötta så vi gick upp och pratade i tele. Haha, fan vad vi garvade åt allt, vi var så jävla trötta. sociala vi var mot våran telekompis ;)
Aja iallafall så tog vi tjugo över tre tåget til kårsta för det regnade så mycket tidigare på dan.
Och så när jag red ut och kom till bron så blir Zune rädd för en fåhel som kom flygande och han kastade sej åt sidan och galopperar tillbaka till vägen, men jag flyger av på vägen. Men hamnade i gräset så ställde mej upp fort som f*n för att ha en lös häst på bilvägen är inte det bästa. Så efter väldigt många meter stannar han iallafalla och jag får fast honom.
Sen var han väldigt tittig och hoppade till för minsta lilla..
Och sen när jag skulle över nästa bro som han gått över 100 gånger så var det visst jätteläskigt när den lät så upp och ner ;)
och efter det höll han sej lugn hela vägen hem. travade på åkern och han var hur lugn som helst, bara lite tittig :)
Sen kom jag hem, käkade middag :) sen ringde Moa! snackade med henne cirka en halvtimme men sen skulle hon spela wii, haha vi hinner aldrig snacka klart, har hur mycke som helst att snacka med henne om, (allt som hänt under sommaren) Men vi han iallafall bestämma att på måndag tar jag, hon och kanske Nattah en skrittur. Sen sover jag hos Moa och på Tisdagen innan skolan så rider vi oxå :D
Sen bestämde vi att Mimmi ska komma och fota oss snart när vi rider! Mimmi lovade igår så. Då ska vi galoppera barbacka på fältet vid stallet. Kommer bli underbara bilder <3
haha, nu har jag skrivit en massa som ni kan lägga i eran carebox.
hare bra, puss

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0