Glömt mitt lösen till min maaaacboook! :(

som rubriken säger... Så kommer inte in på min dator, hur fan ska man lyckas komma ihåg lösenordet hela sommaren? och gunilla vill inte hjälpa mej..
aja, idag var vi och badade med skolan, det sööög! sen följde jag med emma till täby för hade inge bättre för mej. tittade på en massa fina höstkläder jag ska köpa för mina pengar sen :D
Imorn kanske jag följer med moa till stallet, hennes hästar ska vila så hon ska bara dit och mocka och sådär och då kan jag passa på att gosa lite med Zune eftersom han har vilodag imorn ;)
det blir dålig bloggning här när jag inte har min macbook men ni får tåla det, och bli bättre på att kommentera! puss

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0