Bara en siffra..

Måste bara få skriva av mej..
Det är en massa snack om vikt hit och dit, och jag är tjock! bla bla bla.. Vikten är bara en siffra på vågen, och muskler väger mer än fett, det är inte bara en myt, det är verkligen sant!
Att man bryr sig så mycket om hur man ser ut och väger kanske har att göra med att man inte tror man räcker genom att vara sig själv. Men jag lovar, du räcker till! Var bara dej själv och skit i idioterna som dömer dej efter hur du ser ut. För vem vill ha en kompis/kille/tjej som bara gillar dej för hur du ser ut? Är det då inte bättre att ha nån som verkligen älskar dej för den du är och skiter i dom där extra eller några kilorna?!
Så skit i den där jävla vågen och lev livet och var dej själv.. Det kommer du komma långt på!
Jag ställde mej precis på vågen och upptäckte att jag vägde 58 kilo. Jag vet inte ens om det är mycket eller lite för min kroppsform och längd... och vet ni? Jag bryr mej inte.
Inte mina kompisar heller, för jag vet att dom inte bryr sig om jag väger 40 eller 70 kilo. Dom gillar mej för den jag är. Och det hoppas jag att den jag i framtiden kommer älska oxå kommer göra..
För det gör jag!

Tidigare kommentarer:
Postat av: Anonym

Så fint skrivet!! :D<33

2011-12-30 @ 23:08:05
Postat av: Emma B

Katta du är inte tjock, du behöver inte ens tänka så! Och det är bra att du inte gör det! Den vikten är perfekt för dig! ;D <3 vi gillar dig som du är! Remember that... <3

2011-12-31 @ 09:43:41

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0