Dag 1. Skriv om mig själv

Jag heter Katarina, är 14 år och bor i Vallentuna. På fritiden träffar jag kompisar och för det mesta hänger jag i stallet tsm med min fina medryttarhäst Zune.
Jag går i vittra och den är väl typ helt okej? har bra betyg, men har ändå sjukt kul med gänget i skolan. Vi kan hitta på allt möjligt, haha (:
Jag har skilda föräldrar så jag bor faktiskt oxå i Kallhäll (Järfälla) hos pappa då. Där är vi 7 stycken i familjen. Och hos mamma är det jag och mina två syskon.
Jag har en katt och en kanin. När jag blir stor ska jag jobba med djur och antagligen söker jag till Telge djur-gymnasium om drygt ett år.

5 saker ni kanske inte visste om mig:
1. Jag har spelat ishockey.
2. Jag har precis slutat rida på ridskolan där jag ridit halva mitt liv.
3. Jag är gift med en tjej som heter Moa Thörngren.
4. Jag har bara ett par jeans som jag använder just nu :o
5. När jag var yngre hade jag världens humörsvängningar typ... kunde lacka sönder så in i helvete, (men mitt humör har blivit bättre)

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0