Hejdå 2011, Hej 2012

Nu går vi snart över till det nya året. Men innan det stannar vi kvar en stund på 2011.
2011 har varit ett skitroligt år där jag träffat massa underbara folk och haft det allmänt kul! Skolan har gått bra, jag har varit en massa i stallet, börjat träna lite ordentligare under våren, har precis sökt jobb oxå, a en massa bra saker har hänt :)
Nu ser jag fram emot det nya året, 2012 som jag inte bara tror utan även känner på mig att det kommer bli ett grymt mycket bättre år än alla som varit och det kommer hända en massa nya bra saker!
Hihi, ska ju till Gransnäs! Så sjukt taggad!!!!!
Så ser verkligen fram emot år 2012 och tänker tillbaka på 2011 med ett leende på läpparna!

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0