åh vad kul när tågen går precis som dom ska...

Imorse gick jag kl 20 i 8 (för jag och corre skulle komma tidigare till skolan för å spela CS ;)) skulle ta tåget 7.48, men så står alfred kvar på stationen som skulle gå tio minuter tidigare från Kårsta. så ställer jag mej och väntar. 20 minuter senare (vid typ 8) så går jag på det. det stannar typ i 5 minuter på varje station, sen äntligen 25 minuter senare så kan jag äntligen gå av tåget för att gå till skolan. så nästan en timme tog det för mej att åka till skolan, som brukar ta typ en kvart xD
Sen när jag ska hem så kommer jag typ till stationen kl 5 över 2 och precis då kommer ett tåg, så jag hoppar på det med mina kompisar, bara det att alla tåg går ju bara till Lindholmen så mina kompisar kom ju inte hem -.- så jag hoppade av i vallentuna med dom :) står där en stund, och så kommer Ashley på att hon glömde mobilen i skolan, så jag följer med henne till skolan, sen när vi ska på tåget igen tbx så får vi vänta 20 min (till) på tåget, sen äntligen kom tåget och så åkte jag hem :)
I Vallentuna gick Anna på med en full godispåse, fatta att jag blev godissugen, så vill åka till V-tuna och handla godis :) snart kommer Jessica och vi ska dra ut och hoppa i snöhögar typ, fett flum ;D haha ^^ innan solen går ner ;P
PUSS

Tidigare kommentarer:
Postat av: moa

hej älsklingen! <33

kan du, ida och jag vara imorrn? :)<33

2011-02-11 @ 17:41:32
URL: http://moathorngren.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0