:(

skrev i förra inlägget SOM FÖRSVANN, HUR GLAD JAG ÄR JUST NU! för att jag just har lagt in en annons om att jag söker medryttarhäst, när jag har massa tid över och vill rida ännu MER ! så jag rider 3 gånger i veckan ist :D sen så laddar jag ner CS, 3 tim kvar men men, det är kul :) en kul skoldag idag, underbara människor i skolan, sen har jag precis varit med dom bästa och flummat ! söta personer finns det som gör än lycklig, sen ska jag kanske anmäla mej snart till GRÄLLSTA med snyggaste Alicia och Rebecka, om dom kan :D har typ planerat hela sommar'n. kommer bli bäst ! massa ridning så klart ! <33 och mina syskon är ovanligt snälla faktiskt! (kanske för att jag är snäll mot dom nu när jag är så glad :P)
Det sista är att det snart är VÅR ! fyfan vad glad jag blir, äntligen ! ÄLSKA !
sitter nu och lyssnar på musik, Grenade just nu :D <3 blir glad av musik oxå, jag som ALDRIG har lyssnat på musik förut, lyssnar typ jämt på det nu och älskar det !
ÄLSKAR MITT LIV!
ville bara säga det !
puss <3

Tidigare kommentarer:
Postat av: moa

glöm inte att planera in mig i sommar ;) <333333333

2011-02-10 @ 16:50:50
URL: http://moathorngren.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0