Flumkväll igår eller vad ?

haha, kul kväll igår, skype'ade med oscar, Ida K, Sanna och Nattah. fan vad kul. först blev Sanna och Oscar tsm ( driv ) och sen Ida och Oscar ( driv, fast jag ville att det skulle va seriöst ;))  och sen satt vi och snackade, haha, jag och oscar borde seriöst åka till väsby och träffa dom :) Jag har bara träffat Ida, (kompis från stallet) och Sanna och Nattah är Idas kompisar :D Oscar har inte träffat nån :P
Fett me flum :)))
sen drev jag med massa killar, haha kul :D och OW sa massa saker jag skulle skriva till folk ( fast jag skrev att det var från han :P )
Mimmi kom inte igår, hon orkade inte, men idag kommer ju Moa, jag skulle egentligen följa med henne till Pyrro men hon skulle med på långritten kl 11 så så blev det inte, men hon kommer senare, måste städa först :) sen ska hon me mej till stallet imorn, då får hon träffa Ida :DDD och Emilia såklart ;))
puss på er <3

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0