Guud vad GOTT !

Mitt mellanmål: Mannagrynsgröt med Sylt :D
Najjs, vi slutade efter lunch typ vid halv 12 idag ;D guud vad skönt, slapp franskan när vi skulle redovisa och allt :) men jag var kvar i skolan och flummade med mina kompisar som skulle ha IUP-samtal och sen åkte jag hem med vanliga tåget.
Och sen har jag gjort en jättetaskig sak som jag seriöst har massa skuldkänslor för..
Idag åker Moa till Småland, kommer sakna henne sjukt ! hoppas du får kul ! :D
puss <3

Tidigare kommentarer:
Postat av: W I L M A

Nu är dagensblogg igång! Titta gärna in och anmäl dig! Vinnaren utses Imorgon eller i övermorgon! Ha det så bra! :P

2011-02-15 @ 17:31:14
URL: http://ddooea.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0