Nyduschad..

Ojj, snabbt duscade jag idag, typ 25 min ;) rekord eller vad? ;o Jag ÄLSKAR att duscha ! så skönt, kan stå i flera timmar, ända nackdelen är att man får typ tusen klagomål över att varmvattnet är slut ;o ouppsi.. ovanligt? :P
haha, men juste, alla vet ju inte att jag drar idag istället, skulle ju till Eskilstuna i Söndags men det blev inte av då p.g.a Moas feber, så åker dit idag ist. :)
Ska bara packa, klä på mej och fixa lite här hemma sen kommer Moa och hennes mamma och hämtar mej här vid ungefär 2 ;D
Fett bäst vi kommer ha Moa ! <3333
Juste, tog Moas ide med tidsinställda inlägg, så kommer upp lite inlägg då och då, så ni har nått att läsa när jag är borta :D Så sluta inte läs nu den här veckan bara för att jag är borta ;)

Tidigare kommentarer:
Postat av: moa

klart de e ju vi! :D<33

2011-02-01 @ 11:44:09
URL: http://moathorngren.blogg.se/
Postat av: Mimiiih

haha jag med, älskar vatten! :D <3

2011-02-01 @ 13:21:10
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0