Romme

Var i Romme idag :)
Jättekul, bara det att en kille i min klass ramlade och typ fick järnskakning, såg det inte men folk berättade, gick ett rykte på bussen om att han hade dött ;o
Men det var kul annars att åka :) Jag åkte först med Olle, men sen åkte jag med Olle, Moa T, Enna, Mimmi och Ida W :) vi hade verkligen skitkul !! :D vi satt i liften och sjöng och skrek "hej Bert" till folk och vinkade! :D nåra vinkade tillbaka, och när vi sjöng mikrofonkåt, var det några killar, typ i 16-åldern som ba: "Ni sjunger ju så vackert oxå" Och alla vi ba: "Tack så mycket" och jag ba: " vill nu ha autograf?" haha, några skrek saker till oss oxå som: "håll käften" det var skitkul, men stack olle och Ida så jag åkte med lite olika, men sen åkte jag nåra åk med Alex, var skönt att åka i svarta backar, åkte det bara fyra gånger, är ju inte kul at åka själv :/ men det var kul att åka med kompisar oxå :D sen på bussresan blev jag flummig och typ hade kul :)
puss <3

Tidigare kommentarer:
Postat av: Anonym

Hjärnskakning * ;)

2011-02-25 @ 10:38:03
Postat av: Mimiiih

Hahah, varför skrev du Moa T & Ida W och inte Olle S eller Mimmi S ? Haha sötnos <3

2011-02-25 @ 13:45:16
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0