Till pappa

Ska till pappa men är hos mamma nu och käkar och packar :) han hämtar mej i väsby vid 5.
Idag slutade vi vid lunch igen :D jag var kvar i skolan och flummade med underbara människor, spelade cs mot folket i skolan, chillade, va med på 8:årnas musiklektion och blev jagad av dagisbarn...
Fyfan vad hemskt, dom jagade oss och kastade vantar på oss, sen kastade dom snor på oss !! :o fyfan vad äckligt, sen lackade jag sönder på surtanten !
orkar inte skriva exakt allt som hände, men sen gick dom mot oss, och bara: "knulla" gå och hångla med din flickvän, tunga mot tunga" och typ "ni har stora tuttar"
asså åh, vad jag blev sur, vem lär dom lixom sånna ord? 5-åringar! sen så snackade jag med corre och hon ba: "nej, det var ju jag som lärde dom sånna ord" asså, typiskt corre, hur kunde jag inte fatta de, hon är ju som hon är..
aja, nu måste jag packa, ska med tåget 16.30 :)
puss, ha det så bra tills vidare ;D <33

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimiiih

haha corre var väll inte seriös? :O<3

2011-02-16 @ 16:31:58
URL: http://mimsan.webblogg.se/
Postat av: cornelia <3

JO, eller alltså jag och emma och olle satt kvar i skolan innan jul typ och då prata vi med benjamin och han "donken" aa, och då höll emma och olle på och prata om sånt, och sen ville dom veta vad allt betydde, och så sa dom massa saker till oss också typ x)

2011-02-19 @ 21:51:05
URL: http://corneliabergstrom.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0