Hemma dag..

Trååk, men men, sitter här och myser med katten och typ blogar ju nu ;)
Och just nu finns det bara en sak jag vill göra ! Rida <3 gud vad härligt, tänkt att galoppera på ett snöklätt fält nu ! :) haha, nej sluta, jag vill inte bli mer sugen på det :P
igår bakade jag kladdkaka, den skulle stå inne 15 minuter men den stod inne minst 20 minuter och det blev ändå typ soppa :/ inte bra, Katarina. nån skrev att den skulle stå inne minst 40 minuter, får låta den göra det nästa gång :)
Förresten, tips på vad jag kan ha på bloggen, jag tycker den är lite tråkig, den där listan funkade ju inte.. hehe ^^ ;)
puss <3

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimiih

Ett inlägg i veckan (minst) där du berättar hur fantastisk jag är. :)<3

2011-01-13 @ 21:03:16
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0