Hemma :)

Kom hem från stallet för en stund sen, och nu har jag duschat och satt mej vid datorn :D Ska snart äta middag.
Jag red Hallona :) fast tyckte det gick stitdåligt ! ;o när jag tog in henne i boxen så blev hon helt galen ( hon hatar ju att vara ensam i stallet ) hon typ sprang runt runt som men galning i boxen ;o Sen när jag började rida fram henne så var hon jättepigg :) bra med tanke på att hon brukar vara lite seg ;) men inte kul att arbeta med henne i trav, det går inte att arbetstrava på henne, (väldigt studsigt) :P sen så sparkade hon mot Junior, hon hatar ju honom ;o Sen när vi galopperade så var hon pigg, blev rädd när typ Junior kom i närheten ;p men men, sen blev hon jätteseg och ville inte trava eller gå framåt :o senare när vi galopperade igen så började hon bocka ( hon hatar när man har spö ) men jag använde det inte ens just då ;o och sen ville hon inte galoppera :o och framdelsvändningarna kändes inte så bra, skänkelvikningarna kändes okej :) Det var nog mest mitt fel att det gick så dåligt :P jag var kall, lite sur ;o och så var jag jättetrött ;o (tog över två timmar för mej att somna igår, och så vaknade jag kl 8)
Jag red med Emilia och Ida :D Emilia red barbacka på Junior och Ida, lyckosten, red Maja ( shettis ) JAG VILL OXÅ RIDA SHETTIS ! haha :P men jag är för stor ;(
Efter vi hade släppt ut hästarna och gett alla mat så käkade jag lunch, sen var jag i stallet med Sophie, Sandra och Hanna :) först gick vi en promenad med Kilroy, Chewal, Chips och Tabasco :D jag gick såklart med Kilroy ! :D Sophie med Chewal, Sandra tömkörde Chips och Hanna gick med Tabasco. När vi hade släppt ut hästarna efter promenaden så fixade vi i stallet :D ( sopade, mockade, hackade is med spade :P ) och efter set åkte jag hem efter den långa dagen i stallet ;) och nu ska jag snart äta middag ;D
Oj, vad långt inlägg det blev ;o
PuSs OcH kRaM ! <3

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimiih

sv det skulle bli klockan är snart åtta XDDXDXDXD <33

2011-01-04 @ 22:04:48
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0