Mmm, vad kul med huvudverk -.-

Vaknade flera gånger inatt av min j*vla huvudverk, sen klockan 7 (-.-) vaknade jag igen och gick på toa, sen när jag försökte somna igen så kunde jag inte det, så låg och lyssnade på musik en halvtimme, sen gick jag ner, tog en huvudverkstablett, och typ när mamma gick och duschade så var jag så trött att jag somnade i hennes säng och sov typ 40 minuter, så lite har jag ju sovit iaf :P
Mamma och Alfred drog precis till MC-mässan, så är själv hemma och sitter och myser med katten<3
Sitter oxå och väntar på att Moa ska ringa, för hon ska komma sen, men hon sover väll antagligen :P hoppas hon kan följa med till Arninge :D
puss !<3

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0