TC

Var i täby c idag. Åkte dit med mamma, Felicia och Karro först men sen kom Ida och då var jag med henne. Var jättekul, har ju inte träffat henne på hela lovet!
Hon skulle köpa en present till sin morbror och så köpte hon en ölkeps ;p haha
Och så träffade jag Hannah! Skitkul, har inte träffat henne sen bröllopet för ett år sen. Har verkligen saknat henne.
Men nu ska jag kolla min bloglovin och tagga inför fotbollsmatchen, haha ska inte spela men kolla ;)
Djurgårn - USCH!
Men kul att kolla på match ändå, puss

Tidigare kommentarer:
Postat av: Veronica

sv: Jag bor bara en liten bit utanför Göteborg :)

Vart bor du? :)

2011-07-04 @ 17:50:03
URL: http://veronicatajord.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0