Jag är så glad

Över att vara jag..
Jag är född i Sverige med underbara föräldrar. Som bryr sig om mig, tar hand om mig och låter vi gå före jobbet och sånt, jag är inte mobbad, har massa underbara kompisar, rider världens underbaraste lilla ponny Kilroy, gör det och som jag vill, har världens underbaraste släkt, underbaraste klasskompisarna, det är snart sommarlov och då ska jag hitta på massa saker med folk från skolan och vara med familjen.
Sverige är en sak jag älskar, vi har ett fritt land, får tycka och säga som vi vill, alla har rösträtt, vi har inga dödsstraff, vi har 4 olika årstider :) Lagom varmt på sommaren och inte för kallt på vintern, vi har inge krig, är med i FN, älskar SVERIGE! <3
Och en sak jag är lycklig över är att mina föräldrar inte röker! Det är så äckligt, och det påverkar mig väldigt mycket isf, jag vill inte börja röka..  Mina föräldrar är bäst, bara det att dom kan vara pinsamma och dryga men vems föräldrar är inte de?
När mina föräldrar skilde sig så bråkade dom aldrig! Mina föräldrar har aldrig bråkat, iallafall inte när vi har hört. Jag vet vad jag vill, Jag ska inte bo kvar i Stockholm när jag blir stor, jag ska flytta uppåt i landet nånstans, jobba med djur, antingen som hästskötare eller nåt, eller veterinär nåt sånt :D
Jag har mycket lätt för att lära mig, har VG i matte och förut i franska för 8:årnos nivå. 1 år före. Lär mig väldigt snabbt.
Jag är inte för smal för det tycker jag inte ser så bra ut, jag är lagom lång, har bara ett komplex, mina öron, dom är jättestora och utåtstående, och säg inte emot för dom är det! Sen så vill jag ha lite mer magmuskler, men ska inte klaga för har LITE snyggare mage än förra året, haha inte snygg ändå men...
Och så är jag inte bortskämd! :D
Det verkar bara vara jobbigt att få allt och inte göra nått för det, jag har en vanlig sony ericsson mobil, mac från skolan, har ingen kamera även fast jag skulle vilja ha. Har inte mycket saker men vi reser väldigt mycket. Blir dubbelt så mycket resor eftersom mina föräldrar är skilda. Allt blir typ dubbelt så mycket då. Åker ju iväg kanske 3 veckor med mamma och 3 med pappa så fullt upp hela lovet och knappt ledig och hemma ... :p
Oj, behövde bara skriva av mig om hur lycklig jag är, ni behöver inte läsa om ni inte orkar ;)
puss

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mathilda

Sv: Tack dsm! :) är det din egna häst? :D

P.s grymt söööt!

2011-06-02 @ 09:07:02
URL: http://mathildaaaglansen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hahahah vaddå dina öron? MINA öron står ut. Har aldrig aldrig tänkt att dina öron är det också! Gumman då <3

2011-06-02 @ 16:05:47
Postat av: C

Bra att du skriver att man inte behöver läsa längst ner, när man redan läst allt! hahah :) <3

2011-06-06 @ 15:43:49
URL: http://corneliabergstrom.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0