Liseberg

Var underbart, favoriten var Kanonen :D
En bergochdalbana med lopingar och allt! Sen var balder underbar, flume ride var blöt ;)
Åkte uppskjutet ooxå, aldrig igen! Hatar känslan när man åker upp, och ännu hemskare när man åker ner, kändes som man var helt fri och inte satt fast, USCH!
Lisebergsbanan var inte så kul, filmade hela en gång :)
Hang Hai var oxå rätt flum, sen åkte jag en massa annat....
Vann en nalle oxå, haha en panda ;)
Duktig jag är!
Men i dag ska vi till universeum, puss

Tidigare kommentarer:
Postat av: ~ƒαтιмαѕωαяу

Mer trafik & mer läsare?

Läs på min blogg hur & vart du ska anmäla dig då!



OBS: FÖRRESTEN om du röstar på min systers klänning och säger till så kommer du få en länk i min blogg som alla andra! :)

2011-06-22 @ 15:24:59
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0