Onepiece

Är det inte sjukt fult att gå med onepice i skolan, på stan, i skidbacken, ja bland folk?
Asså man ser inte seriös ut, det är lixom myskläder man har hemma. Man kan väl ändå skilja på hem och skola.
Och så är det så konstigt när folk har det i skidbacken på vintern, sen ser man folk på stranden mitt i sommar'n med det, är det varma eller kalla kläder? man undrar ju..
Och så fattar jag inte varför man köper en äkta för 1500 eller vad dom kostar? då känns det bara som man vill visa hur mycke pengar man har, folk som köper dom på gina eller var det är ser jag aldrig med dom på sig ute.
Är det bara jag som tänker så?
Kommentera gärna vad ni tycker, det jag skrev var bara vad jag tycker.
puss

Tidigare kommentarer:
Postat av: Mimmi

Jag har en Onepiece. Den är typ fejk men kostade bara 300. Fast, jag har ju bara min hemma liksom. Det är bara fult att ha den på stan ;s <3

2011-06-25 @ 21:10:37
URL: http://mimsan.webbblogg.se
Postat av: Jessii

Haha kalla mig galen om du vill,

men jag tycker det kan vara okej att ha OnePiece i skolan, skidbacken eller runt området.

Kanske inte när man ska in till stan och handla, eller när man ska till jobbet.



Men det finns ju speciella OnePiece för skidbacken, dom är ju helt okej? Måste vara jätte mysigt att ha en när man åker skidor :)<3

2011-06-26 @ 18:23:21
URL: http://jisu.blogg.se/
Postat av: C

Men asså, jag tycker inte det är för att visa att man har mycke pengar det är som att köpa ett par All Star Converse istället för fake... Och att ta i skidbacken tycker jag också är OK :) <3

2011-06-27 @ 19:21:23
URL: http://corneliabergstrom.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0