Varmt

Det är verkligen sjukt varmt. Att rida oxå, typ ännu varmare :p men det gick bra ändå :D
Han var jättefin. han gick verkligen skitfint. jobbade med honom i skritt och trav. Kändes att det inte behövdes nån galopp idag. Var så nöjd med att han skötte sig så fint. Red i ca. 50 minuter eller nåt. sen testade jag skänkelvikningar! Det gick hur bra som helst. han fattade vad jag menade även fast jag själv inte fattar ibland vad jag själv menar ;)
haha.... Han är så himla fin!! Går dock intye att fixa bilderna från mobilen till datorn, har ingen sladd och datorn har inte bluetooth (stavn.?)
Har nog bestämt mig för att ta Torsdagar och Måndagar. Kommer bli bäst! :D

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0