Vittra-Vm & Bonäsbadet

Idag så kollade vi på vittra-vm på ip!
Asså fan vad bra våra nior och några åttor är på fotboll :0
Vi vann alla matcher vi spelade, finalen oxå, 1-0 :D
Så vi vann hela, så bra trodde jag inte att dom va ;)
Sen när jag kom hem så ååkte vi ner till bonäsbadet och v´baade och käkade mat på stranden :) Myys, sen var det typ 17-åringar som var där och drack ;D Så kom snuten, busted!
Men nu ska jag typ käka jordgubbar, sen vill jag dra ut och kolla om nån rulig är där :)
Köpte ett par skiitsnygga byxor idag oxå :)
Imorn kanske jag händer på Moa till stallet om hon ska dit, då ska jag provrida Zune! :D
Fett kul, puss på kinden!

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0