Dag 01 – Presentera mig själv

Jag heter Katarina och fyller fjorton om 10 dagar :D
Jag är typ flummig oftast, annars vet jag inte ;D
Det finns två saker jag verkligen lever för - slalom och hästar !
Jag älskar frihetskänslan..
Jag åker skidor ofta, igår kom jag hem från Sälen, dock gjorde jag illa ryggen när jag skulle hoppa ;) rider gör jag just nu, ca två gånger i veckan, min lektion på söndagar, och så rider jag min lilla Sötnos kilroy, som varit halt länge och måste sättas igång. jag letar medryttarhäst oxå :D
Jag har helt underbara vänner som jag är med hela dagarna i skolan, och utanför oxå! flum hela dan !
& jag älskar att skype'a , det är skitkul :DDD
Och en sak till, jag är jättejätte blyg, asså jag kan typ inte prata med folk jag inte känner, men dom jag känner snackar jag skitmycket med :) och då kanske jag kan snacka med andra helt random när jag är flummig ;D
J A G  Ä L S K A R  M I T T  L I V ! <3

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0