Dag 06 – Min dag

Haha, tänkte precis skriva om det. Idag har jag varit i stallet och provridit. Jag red Goddie. Först skrittade jag, Moa och Ida iväg i skogen. och sen travade jag och galopperade jag i padocken. Men jag fick så sjukt ont i ryggen ( har ju gjort illa den ) så det blev inte länge jag red =( Vet inte om jag ska rida imorn. Men sen tog jag in henne och fixade henne, tog ut henne och sen väntade jag på att Moa och Ida skulle komma tillbaka. när dom kom tbx så hjälpte jag dom och så, sen åkte mamma hem. så vi var kvar ett tag. Sen åkte vi oxå hem. sen satt jag hos moa och spelade Skipbo :D Tog tåget hem klockan 3. så nu har jag duschat och satt mej vid datorn :D
Snart får vi besök och ska äta :) Venne vad som händer ikväll, kanske ska titta på finalen med Sötnosen <3 Ska snacka med henne sen när hon loggar in på skype. om jag orkar. bara för det loggade hon in precis nu :D
ska prata med henne nu, detta var min dag ! puss<3

Tidigare kommentarer:

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0