Dag 19 – Detta ångrar jag

Vad jag ångrar? Det är väldigt svårt. En sak som jag inte vill ta upp här i bloggen.
Men även att jag började i Vittra. Den är verkligen skitdålig ! Man har ingen klass. Hur tråkigt som helst. Gå runt och vara med helt rand0m personer. Man jobbar lxm med 6:orna när man går i sjuan?! då hamnar man ju ett år efter ? Sen så är det helt cp för alla bor lixom överallt. Så det händer inget kul. lixom om man har en klass och alla bor i närheten av varann kan man ju lxm hitta på massa kul saker. Och sen, det värsta av allt. Vi fick macbooks!? Hur tråkig blir inte skolan då när alla sitter som en jävla datanörd på lektionerna. Och rasterna då? Jo då ska alla sätta sej i rummen och geek'a ? Sitter och spelar hela rasterna? Hur kul skola är det igentligen på en skala ? -1000000. fyfan. Vi åker inte ens på klassresa? (fast iof, vi har ingen klass)
Och så är betygen helt fail. hur lätt är det inte att få mvg lixom? man behöver bara va på lektionerna och göra det man ska. svårt? Man ska lixom anstränga sej för att få MVG.
jag har lixom VG i matte och franska för 8:ornas nivå? Och vad gör jag? Har matte och franska en gång i veckan. går dit. gör några sidor och typ gör inget på case't? (EA)
lixom gör den uppgift jag ska och inge mer.
MIN SKOLA ÄR SÄMST ! Börja inte där!
Och kommentera nu inte att jag ska byta. För det första så är det lite sent när jag lixom ska börja få betyg snart. Och sen så älskar jag mina vänner. Vill inte sluta va med dom och skaffa nya. Dom är bäst! <3

Tidigare kommentarer:
Postat av: Emma B

Jag håller med dig - men jag vill inte heller lämna mina vänner :/<3

2011-03-25 @ 19:09:14
URL: http://systrarnabulow.blogg.se/
Postat av: Mimiiih

Franskan nej, inte riktigt eftersom vi inte har betyg :) Det var ett prov Katta <3

2011-03-26 @ 23:28:57
URL: http://mimsan.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0